Helgen


Hei.. 
 
På söndag e det Valborgafton. Jag berättar mer senare om vad som hände. Säkert det hände ingenting. Så är det alltid i hela mitt liv.

3 meter bakom om mig sitter morsa och läser. En skittråkig bok som jag kom aldrig att läsa.
Hähä. 

Idag i Dukis (En ungdomgård för döva) Klippar jag en kille som är vän till mig i håret. Skitrolig! Fem minuter senare är jag tvungen att sticker för att min busskort funkar till 19:00 Skit! vill stannar där. Jag hann inte se hans nya frisyr.

Jag blev inbjund till "Livet är en fest" i uppsala av Dukis. Jag har tar med pappern att föräldrar ska skriv på. Men min föräldrar vill ej skriv på redan.. Dom vill veta mer om festen. För Festen är med 500-600 ungdomer från hela landet. Festen låter härligt!! En FF (föräldrarfritt) helg.  Men i festen finns också fler vuxen "ledare" som tar koll på oss. Innan det bli kaos. En mord kanske.. Nej, man ska ej tänkar så annars få man panik. 

Tog en koll på bilder när jag var liten. jag e skitgullig.! På bilden ser jag en liten flicka med stora ögon och äppelkinder. Lockigt mörkbrun hår är det också. Jag vet att jag e skitgullig fortfarande. ^^ 

Svart kakor med vit pärlsocker.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback