Och så vidare..

Moky.

Surfar runt bara som vanligt. Har pröva Runescape nyss... Den e ganske rolig. Men en problem
min data e ju idiot den stannar ibland om jag kör något program som måste laddar ner. Suck. Men jag kan ju spelar spel fortfarande. Runescape menar jag. Mer kul när det e bara jag som vaknar fortfarande. Så tyst blev det. Det var bara datan som låter. och så vidare.

Nyss tar chokladbollar slut.. Tog sista chokladboll nyss. Den smakar som chokladboll med kaffe. Även den är en chokladboll. ^^, Jag brukar gör mellanstora chokladbollar. Ungefär lika stor som en golfboll. Lite större än en golfboll. Sen rullar chokladbollar i pärlsocker. Mums! Sen är det bara äter upp chokladbollar. Är tokig i chokladbollar. Dör om chokladbollar finns inte. och så vidare.

Vaknade kl. 14:00 idag. skitskönt! Det är bara vaknar och tar det lugnt i sängen. Senare tar jag boken som jag läser ju nu. Lejonpojken heter boken. En halvtimme senare har jag läst klart. Det känns skönt. Men måste läsa tvåa också. Det finns två böcker om lejonpojken. Sen är det bara äter frukost. och så vidare.

Skriv mer senare.
Tusentals /Elly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback