Aaarrrggghhh!!!

14..13...12..11..10..9..8...7..6.. 5 dagar till skolstart! HELp! Orka skola..
Man ska bara pluggaplugga råplugga o råplugga igen! ORKA!

Har ju en läxa allstå matteläxa till skolstart.. Har knappt skriva en punkt på läxan.
Vakna klockan 06:00 varje dag igen. suuck. 

Men saknar ifall allihopa i skolan. Har bara träffat 1 person från manillaskolan.. tror jag. RÅ!
Jag trodde att jag har träffa några.. nej två till. Allstå min lärare anna o veronica har besökade mig på mitt
namndagen. den 11 juli. Pinsamt! Dom kommer och skattar jämt.  Anna har ifall hoppat på mitt studmattan. herregud!! Men jag fick tröst efteråt.. Jag fick åka till cirkus men syrran. Kul. ;) Fyra elefanter finns i cirkusen. Fick också sockervadden. Mums! älskar sockervadd! den smältar i munnen Härligt! ;)

äsch.. Tillbaka till skolastart,.. arrgghh!
Five daGar kvar. Trodde att det e 5 veckor kvar.
Såklart lärare´ska skrattar och retar oss när vi kommer tillbaka som vanligt.. Suck.

Saknar cirkusen med fyra elefanter.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback