Listan Igen...

Den

Sex första:
Första riktiga bästa kompis: Mamma.
Första bil: När jag var fyra eller fem
Första husdjur: Hund vidde.<3
Första semester: Till hem från sjukhuset. en vecka efter jag föddas
Första jobb: Sparka mamma när jag var i hennes mage
Första piercing: Öronen

Fyra sista:

Sista alkoholdrycken:Midsommarn
Sista ringda telefonsamtal: Två år sedan. Jag skrek i telefonen fast jag vet ej vem det var. Haha
Sista bubbelbadet: nåt i maj.. I uppsala badhus.. (Livet är en fest)
Sista spelade cd: Jazz. med nåt okänd grupp..

Fyra saker du har på dig:
1. Jeans från Jc
2. Grön skärp från Hm.
3. Grå t-shirt från jc..
4. Vit trosa från Calvin Klein


Fem saker du gjort idag:
1. Varit i norrtälje
2. Klippt håret
3. Ätit lite godis.
4. Surfar i datorn
5. Köpt en BH.

Tre val:

Svart eller vit? Vit
Sommar eller vinter? Sommar.
Choklad eller chips? Choklad

Annat:

Lyssnar på just nu: ingenting
Jobbigaste skolämnet: Engelska, svenska.
Favoritcafé: Hemma
Favorittidning: Några.. typ Frida eller någt sånt..
Största som händer i sommar: vet ej..
Favoritplagg i garderoben just nu: vet ej..
Längd: 160 cm..
Byter gärna garderob med: Farsta centrum,.
Vanligaste färgen på mina kläder: Vet ej..
I sommar kommer jag gå klädd i: Shorts..
Men absolut inte i: Vinterjackan
Jag doftar som: Mig. 
Min yngsta kusin heter: David.
Favoritmodellen just nu: har ej..
Byxa eller kjol? Byxor
Så många skor har jag: 2-4
Sminktips till almänheten: m..
Senast utlästa bok: Låtaskungen
På rasterna i skolan: Ute. eller i Oasen.
Mitt rum kan beskrivas som: degisn eller konstig rum
Mig själv med tre ord: Speciall, Idiot, Söt. kanske..
Jag tränar: Cyklar ibland. Men ska tränar mer i höst..
Jag ville bli när jag var liten: Världens bäst kock.
Linje på gymnasiet: Design modell eller kock om jag ville förut.- Hähä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback