Sommarlov

YEEEAAHH!

nu e det sommarlov! Man kan bara solar och bada. Men det har hända någonting så måste jag gå till banken med päronen. Men nu e det över.. men vill 1 aug ska vara idag! ( då ska det hända någonting) Då gick all sommarlov borta. Så må jag lev sommarlov. ;)  jag kan ju cyklar i skogen eller solar på hängmattan. Skitskönt. Men det bli dålig väder ibland..

På torsdag ska jag och morsa och farsa (tror jag) åka till norrtälje och handlar midsommar mat.
Färsk potatis, sill, grilla flinta. MUMS! På fredag kommer mormor och morfar hit och käkar härlig mat i dåligväder. Suck. Det kommer bli dåligväder på fredag ser jag på tidningen. SUUCCK!

Men jag överlevat ifall.
Såklart-.

hjo0

Kommentarer
Postat av: ribaz

skaffa lite mer bilder på dig:)<33

2010-08-13 @ 22:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback