Waywewa

Nono!!
Tiden har gått för snabbt IGEN. Vad kan jag göra för att få tiden går långsamt.???
HATAR Urfröken värst av allt!!!  Idag e det 20 januari.. Så bara tio dagar till februari.. Sen är det tre månader till Juni.. sen 13 dagar till skolavslutningen. Så sitter jag i kyrksalen och glor medan Klass 10 sitter där, på scen. Som jag har drömt i Sju år!!  när jag säger det, då säger alla vuxen att jag har två år kvar. TVÅ ÅÅRR??? saderjabel! Ska jag sitter i skolan och misshandel i TVÅ år till?? Nej det ska jag ej..

När jag e Klass Nio ska jag går ut från Grundskolan!  Jag kan OM jag VILL !! Om jag säger det då klagar alla vuxen att det e ej bra. Jag måste visas att JAG MÅR EJ BRA av grundskolan!!
Om en vuxen få veta om det.. så måste 253 personer till få veta om det.

Jag kan gör som min farsa men tvärtom.. Min farsa går hela nio år i grundskolan sen hoppa av redan på första år på Gymnasiet. Så jag hoppa av grundskolan på åttande år sen vara med Hela tre-fyra gymnasiet år. Rent drömmen.

Adjöss julen. Hejhå sommarn. Längtar max efter sommar. Men vill ej Klass tio ska
 går ut från grundskolan.

WewaWay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback